Core

Funktionell träning med fokus på bålstabilitet.


 

Träna och utmana dig själv i styrka, stabilitet, balans och rörlighet. Coreträningen bygger både på enkla och mer fokuserade övningar och på större, sammansatta övningar för hållning, stabilisering och balans. Du tränar utan redskap, det vill säga med kroppen som belastning och utgår från olika utgångsställningar både på golvet och i stående.Passet vänder sig till dig som är igång med träning och vill komplettera med mer specifika övningar för rygg. mage, bålstyrka och stabilitet.

Core har ingen uttalad konditionsträning, så komplettera gärna med t ex spinning, jympa, stavgång, jogging eller liknande. Passets nivå utgår från medelnivå, men många övningar kan du välja att göra både mer eller mindre krävande utifrån ledarens instruktioner.

Vi har inte något speciellt Core mamma-pass i schemat. Men på Corepasset dagtid är du välkommen att ha med din baby. Mer om träning efter graviditet http://web.friskissvettis.se/id___8249.aspx

Tillbaka

 

  • Öppettider

  • MånTisOnsTorsFreLörSön
    Öppnar06.3006.3006.3006.3006.3008.3009.00
    Stänger22.0022.0022.0022.0019.3018.0020.00
      facebook